Plötslig händer det!

Ja, ni vet väl vad de säger på trissreklamen och jag kan inte annat än hålla med! Plötsligt händer det!

Idag kom grävmaskinen och började gräva för min framtida ridvolt, jag tog måtten 24x45, lite udda jag vet, men det blev snyggast så, he he! Så är ni intresserade av att köpa matjord så har vi x antal kubik till salu och finns det någon som har stenmjöl till salu så hojta!
Nu ser jag fram emot att få börja vitmåla staketet runt om! Gud vad snyggt det kommer blir!

Nu har jag inte tid att babbla på längre. Jag, Dalle och Elvira ska fixa iordning Molly, hon och Elvira ska till Ljusdal på HT första ridlektion, hoppas Molly sköter sig och att Cassuall kan leva utan henne i ett par timmar...

Morsning!

Kommentarer
Postat av: Anki

Åååååååhhhhhhh!!!!! JAG VILL OXÅ VA MEEEEEE!!!!! :(

2009-08-21 @ 16:17:11
Postat av: Maggan

Jäklar att det är såna avstånd... vi har sagt länge att vi skulle planat ut tomten lite... Ha det gott!!

2009-08-23 @ 11:48:01
URL: http://www.123minsida.se/Dolleminas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0