Något tekniskt snille efterlyses!

Nu har jag fixat så jag kan lägga in filmer och bilder från mobilen till datorn, nu återstår bara att lista ut hur jag får in filmerna i bloggen. Någon som vet?

Idag tröttnade jag på Duskys envishet, hon vann! Hon har nämligen försökt i 5 veckors tid att flytta på sina kattungar så fort hon fått chansen. Idag öppnade jag till kattungerummet och sa till henne att hon fick flytta dem vart hon ville. 5 minuter senare rultar det runt 5 kattungar i Elviras rum bland nallebjörnar, gunghästar och leksakslådor. Nästan svårt att se vad som är kattunge och gosedjur. Dusky ligger nöjd på Elviras rosa prinsessmatta och ser på när telingarna busar runt. Att Elvira och hennes 2 kompisar sitter där inne och leker rövare stör varken henne eller kattungarna det minsta. Kikade in för en stund sedan och då låg lilla Lexus och sov i Elviras knä, utslagen efter dagens stora äventyr. Så länge inte Elvira klagar och lådan sköts prickfritt så får de väl bo där inne då... Envisa katt!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Eviras rum måste nog vara magisk i Duskys ögon, jag menar hon hade ju själv valt det som BB... ;)

Hoppas alla fixar lådan och att de får sova som de ska, sen är det väl iga problem... ;)

Klappa om familjen från mig!

2009-08-08 @ 14:34:29
URL: http://www.123minsida.se/Dolleminas
Postat av: Amanda

Om du inte fått någon hjälp ännu så är ju ett förslag att du kan lägga in filmerna på http://tinypic.com/ först och därefter så kan du kopiera html-koden (=HTML för webbplatser) till videon och sen så kan du klicka på "html" i blogginlägget och klistra in koden där. Hmm kanske inte så bra förklarat, men det är enkelt. ;)

2009-08-10 @ 20:00:58
URL: http://oyvey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0