Barnledigt imorgon, då kan allt hända!

Imorgon kommer min kära syster upp  och hennes pojkvän från Eskilstuna, ska bli superkul!
Ev. har vi barnvakt på kvällen och då måste absolut tillfället utnyttjas, vad vi hittar på ska jag klura lite på men det blir antagligen Torön!
Tog en skogsmulletur på Cassuall idag och jag vet, jag tjatar om det, men det kan inte hjälpas, han är en helt underbar häst och har ett hjärta av guld. Han är lydig som en hund och har en otrolig flockkänsla. Han står helt lös på uppbindningsplatsen och älskar att bli pysslad med, för att ta ut honom i hagen behöver jag bara gå in och ställa mig själv så följer han med, fast gräset är grönare på andra sidan, han är en klippa!

Jag vet, en ganska tråkig uppdatering men imorgon blir det nya tag, nu ska jag och Dalle ta en kvällsfika!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Karin Tapper

Hej Martina!! Ni har fullt upp med katterna och tävlingar och jag hoppas ni skördar stort:)

Torön, läste jag. Minnen kommer tillbaka:) där var så otroligt mysigt. Hoppas ni kommer iväg! Hälsa Dalle så gott!! Kram Karin i Trekanten

2009-08-15 @ 18:03:35
Postat av: Misan

Hej!

Jag måste erkänna. Jag följer din blogg regelbundet. Tycker jag hoppar in här varje dag, men oj vad mycket det hänt sen sist. Alltså hoppar jag inte in varje dag, eller också smygbloggar du! Semestern har sagt bye bye sen ett par veckor tillbaka och jag kom inte iväg till Järvsö i år heller (skäms).

Hur som helst ÄLSKAR att läsa om livet på landet hos er.



Kram från Misan i Hamrångefjär'n

2009-08-16 @ 01:03:30
URL: http://www.misansweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0